Concept Sport

Concept Sport

Przykładowe Menu

Śniadanie

Pasta jajeczna z ogórkiem kiszonym i pomidorem, pieczywo pełnoziarniste

Naleśniki orkiszowe z twarożkiem waniliowym i owocami

Meksykańska szakszuka z fasolą, kukurydza, pomidorami i papryką

II śniadanie

Pudding chia z konfiturą śliwkową na miodzie

Sałatka z fasolki szparagowej z granatem i oliwą z oliwek

Snickers na kaszy jaglanej z kremem daktylowo-orzechowym

Obiad

Kurczak w sosie teriyaki z warzywami i ryżem dzikim

Strogonow z wołowiną, warzywami, grzybami i kaszą gryczaną

Kurczak kukurydziany = w kremowym sosie ze szpinakiem i suszonymi pomidorami z gnocchi pietruszkowymi

Podwieczorek

Zupa ogórkowa z ziemniakami

Zupa tajska na mleczku kokosowym z fasolką szparagową zieloną

Koktajl owoce leśne na jogurcie naturalnym

Kolacja

Tortilla z humusem, sałatą, papryką i ziołami

Sałatka z brokułem, pomidorem, jajkiem, wędzonym łososiem i sosem jogurtowo-musztardowym

Penne all’arrabbiata z sosem pomidorowymi i indykiem

 

 

Concept Sport przeznaczony jest przede wszystkim dla osób prowadzących aktywny tryb życia. Charakteryzuje się zmodyfikowanym rozkładem makroskładników w porównaniu do pozostałych naszych planów dietetycznych. Jego podstawę stanowią węglowodany złożone o niskim indeksie glikemicznym. Podczas intensywnej pracy w mięśniach dochodzi do wyczerpania glikogenu (niezbędny do pracy mięśni), którego źródłem są właśnie węglowodany. Wyczerpane rezerwy glikogenu wiążą się z brakiem sił na treningu czy zawodach, stąd tak ważne jest ich uzupełnianie i dbanie o ich prawidłową podaż na co dzień.

 

Concept sport bazuje na produktach białkowych, stanowiących głównie materiał budulcowy organizmu. Odpowiednio zbilansowana ilość węglowodanów, białka oraz zdrowych tłuszczy pomaga w uzyskaniu odpowiednich efektów i szybszej regeneracji po intensywnym wysiłku. Posiłki bogate są także w witaminy oraz składniki mineralne, na które zapotrzebowanie wzrasta w trakcie treningów. Dzięki odpowiedniej diecie, będziesz mógł zmaksymalizować efekty swojej pracy i zapewnić mięśniom sprzyjające warunki do wzrostu.

 

Z naszym programem żywieniowym szybciej i łatwiej osiągniesz swoje cele sportowe, a także przyśpieszysz regenerację mięśni, zmniejszysz ryzyko kontuzji oraz dostarczysz do organizmu wszystkich niezbędnych składników odżywczych.

Catering dietetyczny sport występuje w wersjach: 1500 kcal/2000 kcal/2800 kcal

fruits

Sezonowe produkty

truck-facing-right

Lokalni dostawcy

juice

Różnorodność produktów

medal

Jakość premium

dice-with-numer-5

5 posiłków dziennie

dinner

Regularne posiłki

round-wall-clock

Oszczędność czasu

health

Zdrowie i energia